TOPlist

PÁTRÁNÍ: Agresivní zákazník se snažil zaplatit kradenou kartou, poté utekl

Mladík si do prodejny přišel pro pár kousků pečiva. Jeho nakupování ale skončilo rozkopanými dveřmi prodejny.

Konkrétně sedmého září ve čtvrt na deset přišel do prodejny potravin neznámý mladík. Ten si chtěl koupit několik kousků pečiva. Vše probíhalo úplně normálně až do doby, než přišlo na placení. K tomu chtěl zákazník použít bezkontaktní kartu, kterou ale platební terminál odmítl, a vyhodnotil ji jako odcizenou. Z toho důvodu prodavačky zablokovaly vchodové dveře, a mladíka vyzvaly, aby vyčkal příjezdu přivolané policejní hlídky a objasnění celé události.

Zákazník ale v tu chvíli znatelně znervózněl a provozovnu chtěl kvapem opustit. Jelikož byly dveře zablokovány proti otevření, snažil se je mladík vykopnout. To se mu nepovedlo, proto je chtěl otevřít roztažením. Po chvíli snažení vysadil částečně dveře z kolejnic, protáhl se vzniklou mezerou, a utekl neznámo kam. Tímto svým jednáním způsobil mladík škodu za téměř jedenáct tisíc korun. Z toho důvodu celou událost policisté prošetřují pro trestné činy poškození cizí věci a výtržnictví, kdy po pachateli zachyceném na záběrech bezpečnostních kamer pátrají. Touto cestou zároveň policisté prosí širokou veřejnost o pomoc při pátrání. Jakékoliv informace k osobě pachatele mohou pozorní občané policistům předat prostřednictvím linky tísňového volání 158.

por. Mgr. Tomáš Hulan
tiskový mluvčí PČR

Inzerce